Motor Flush. Czyszczenie układu smarowania

80,00 

Cena za sztukę. Zawiera VAT

niedostępny

Out of stock

Motor Flush. Czyszczenie układu smarowania


Czyszczenie układu smarowania. 

Categories: ,

Czyszczenie układu smarowania. Motor Flush

Czyszczenie układu smarowania. Motor Flush z nagaru (odblokuje zapieczone pierścienie) i czarnego osadu. Przed wymianą oleju należy wyczyścić układ olejowy ze szlamu, czarnego osadu i innych zanieczyszczeń. Jeśli chcesz, aby twój silnik pracował optymalnie, a właściwości dodatków uszlachetniających oleju działały poprawnie, a nie były zneutralizowane przez zanieczyszczenia, to zadbaj o to, aby wlać nowy olej do oczyszczonego układu olejowego.

Ochronne działanie oleju silnikowego

może zostać osłabione z powodu, m.in. rozcieńczenia oleju przez paliwo i wodę, zlepiania się cząstek oleju poprzez absorpcję cząstek węgla lub czarnego osadu olejowego, pozostawienia osadów w silniku po wymianie oleju, słabego schładzania układu chłodzenia spowodowanego korozją i osadem kamiennym, wysokim obciążeniem silnika spowodowanego osadzaniem się laku i nagaru itd. W powyższych przypadkach olej nie może zapewnić prawidłowej ochrony elementom silnika pracującym pod dużym obciążeniem. Czas pomiędzy wymianami oleju określa się zależnie od ilości i jakości oleju silnikowego. Z powodów komercyjnych czasy pomiędzy wymianami oleju są stale wydłużane. Można tak postępować bez negatywnych rezultatów tylko pod warunkiem stosowania wyższej jakości oleju i wykonywania procedury- Czyszczenie układu smarowania Motor Flush z nagaru przed wymianą oleju, ponieważ w innym przypadku może dojść do uszkodzeń.

Z powodu zużywania oleju, rowki pierścieni tłokowych zostają zanieczyszczone, co z kolei powoduje zmniejszenie kompresji i szczelności cylindrów. Sprawność spada, wzrasta natomiast emisja sadzy. W tym samym czasie system recyrkulacji gazów spalinowych odprowadza część oparów olejowych do układu dolotowego. W skutek tego, części tego układu są wewnętrznie zanieczyszczane, jak np. kanał dolotowy, zawory zawirowujące i zawory dolotowe.

Dodatkowo należy pamiętać, że olej silnikowy podlega procesowi starzenia się, który jest w pewnym stopniu analogiczny do procesu starzenia się paliwa. Cząstki paliwa, wody i pozostałości po spalaniu są wchłaniane przez olej, przez co nabiera on „kwasowości”. Podczas dłuższych przestojów jakość oleju ulega pogorszeniu, przez co pierścienie uszczelniające tracą swoją elastyczność oraz może dochodzić do korozji. Dlatego tak istotne jest stosowanie preparatu zapewniającego

Podczas spuszczania oleju aż 15% pozostaje w silniku. Razem z olejem pozostają osady w silniku, np. w głowicy, chłodnicy oleju, na powierzchniach pokrywy zaworów i skrzyni korbowej itd. Oznacza to, że po wymianie oleju nowy olej zostanie natychmiast zanieczyszczony, ponieważ środki czyszczące w nowym oleju rozpuszczają najpierw i absorbują, pozostające po starym oleju, osady. Z tego powodu zdolności oczyszczające nowego oleju są szybko zużywane, a następna wymiana oleju powinna mieć miejsce jeszcze przed upływem ustalonego okresu wymiany.

Zatem jak wymienić olej w samochodzie, aby olej silnikowy prawidłowo spełniał zadanie ochrony i smarowania?

Oczyszczanie układu smarowania

z nagaru i czarnego osadu przeprowadza się za pomocą środka Forte Motor Flush. Dzięki temu, olej ponownie przywiera do wszystkich powierzchni i przywracana jest warstwa smarująca.

Dzięki czyszczeniu, zostają rozpuszczone wszelkie osady laku na ściankach cylindrów, pierścieniach tłokowych oraz nagaru w rowkach pierścieni tłokowych i na górnych powierzchniach tłoków, powyżej uszczelniających pierścieni tłokowych. W następstwie tego, pierścienie tłokowe dobrze przylegają na warstwie smarującej, co z kolei wpływa na zmniejszenie zużycia oleju silnikowego.

Preparat Forte Motor Flush

 jest złożoną mieszanką specjalnych rozpuszczalników, środków rozpraszających i czyszczących, który dodawany jest do zużytego oleju silnikowego przed wymianą oleju.

Środek Forte Motor Flush stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:

  • Czyszczenie skrzyni korbowej – usuwa biały i czarny osad olejowy, które się w niej zebrały
  • Oczyszczanie układu smarowania z nagaru
  • Neutralizuje kwasowość pozostałego oleju silnikowego.
  • Zapobiega zużywaniu pakietu dodatków w nowym oleju do neutralizowania pozostałości ze starego oleju.
  • Oczyszcza rowki pierścieni tłokowych z nagaru, dzięki czemu pierścienie, ponownie działają prawidłowo.
  • Podwyższa kompresję i ciśnienie w cylindrach, odblokowuje zapieczone pierścienie
  • Pozytywnie wpływa na układy regulacji zmiennych faz rozrządu (fazatory), zapewnia czyszczenie popychaczy hydraulicznych
  • Zmniejsza wewnętrzne zanieczyszczenie do którego dochodzi w wyniku działania układu EGR i odpowietrzania skrzyni korbowej i zmniejsza obciążenie sadzą filtrów cząsteczek stałych w silnikach wysokoprężnych.
  • Przywraca utraconą moc silnika i zmniejsza zużycie paliwa.
  • Zmniejszenie zużycia oleju

Preparat Forte Motor Flush 

został specjalnie opracowany w celu efektywnego czyszczenia wnętrza silnika, przy jednoczesnym utrzymaniu sprawności smarowania podczas procedury oczyszczania. Preparat Forte Motor Flush jest nieszkodliwy dla elementów silnika w tym również dla układu konwertora katalitycznego. Produkt ten nadaje się do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, których klasyfikacja i specyfikacje są zgodne z ACEA, API, ILSAC oraz wymaganiami poszczególnych producentów pojazdów.

Preparat Forte Motor Flush można bezpiecznie stosować w silnikach motorowerów ze sprzęgłami mokrymi, ponieważ produkt ten nie powoduje zmiany właściwości ciernych oleju silnikowego.

Sposób użycia podczas przeglądów:

  • Przy pierwszym kontakcie z preparatem lub podczas napraw dolać zawsze 2 x 400 ml Forte Motor Flush do 4 litrów starego oleju
  • Rozgrzać silnik do temperatury pracy i pozostawić 30-40 minut na wolnych obrotach.
  • Spuścić olej i sprawdzić czystość silnika.
  • Przy silnym zabrudzeniu przeczyścić zawory, wałek rozrządu, głowice, odpowietrzenie miski olejowej i ewentualnie sama miskę olejowa i ponownie dolać 2 x 400 ml Forte Motor Flush do 4 litrów oleju i raz jeszcze sprawdzić czystość silnika.
  • Zamontować nowy filtr oleju (obowiązkowo), następnie zalać silnik nowym olejem..

Sposób użycia podczas profilaktyki:

Dolać 400 ml Forte Motor Flush do 4 litrów starego oleju i pozostawić silnik 20 minut na wolnych obrotach. Następnie jak wyżej, wymienić filtr

80,00 

Cena za sztukę. Zawiera VAT

niedostępny

Out of stock


CarForceOne

ul. Powstańców
Warszawy 10a
05-820 Piastów
501 313 981
info@carforceone.pl

mapa dojazdu